torek, 20. januar 2015

Wink of stella marker

Tile Wink of stella markerji so res super, ker ga tudi jaz želim in moram seveda imeti. Zato se mi je utrnila ena super ideja, kako ustvariti tale bleščeč marker z tem kar že imam doma. Malce sem pobrskala in našla tole.


Že prejšnjič sem napisala kako se lahko z glicerinom in vodo super barva odtise sedaj pa bom tej mešanici samo dodala nekaj perlastega videza. Ker sem doma našla biserni decor akrilni lak sem najprej žličko tega 1,25 ml dodala malemu lončku vode in zmešala.

 
 
 
Ker sem to počela zvečer sem preko noči pustila da se biserna matica usede, odvečno vodo sem zjutraj zlila stran, kajti če bi uporabila mešanico glicerina, vode in laka kot tako se bi moj čopič zamašil.
Ko mi je ostala samo biserna matica ji dodam mešanico glicerina in vode pripravljeno od prej. Kolikor jo potrebujemo jo nalijemo v čopič kar ostane pa v majhno stekleničko.
 
Priporočam da biserno matico dodajamo po malem, preveč lahko zamaši čopič. Odvisno seveda tudi od bleščic v matici, bolj je drobna boljša je (večje bleščice lahko zamašijo čopič).  Učinek mi je zelo lep in super uporaben. Obnese se tudi, če biserno matico nadomestite z starim senčilom za oči, ki ga ne potrebujete več in tako ustvarite nekaj novega in koristnega za svojo ustvarjalno delavnico. Na takšen način si lahko ustvarimo tudi glimmer mist sprej z bleščečim učinkom. Tako da šparajte svoje senčke in jih uporabite v ustvarjalne namene. Lep ustvarjalen pozdrav do naslednjič.

 

1 komentar:

Hvala vam za vaše čudovite komentarje.
Thank you for all your wonderful comments.