ponedeljek, 26. november 2012

Letošnje novoletne čestitke

Letošnje novoletne čestitke so v teku. Nekaj sem jih prijavila na izziv, nekaj sem jih fotografirala, nekaj pa jih še čaka na poziranje pred fotoaparatom. Dodajam jih le nekaj so si pa med seboj zelo podobne.
Zahvaljujem pa se še čebelici83 z otokazakladov za snežinke. Če želite pokukat še v njen svet čarovnij lahko to storite na spodnjem linku. http://crafty-little-bee.blogspot.com/

4 komentarji:

  1. ooooo kakšne lepotičke. vsaka je posvoje lepa. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako so lepe! <3 Vidim, da obvladaš barvanje. :) Prepričana sem, da bodo zelo razveselile prejemnike. :) xx

    OdgovoriIzbriši
  3. :)Z barvanjem sem res napredovala vendar bi bile še lepše če bi bil papir takšen da ne premaka markerjev. Bo treba še to najti, pri nas mi zaenkrat še ni uspelo najti takšnega papirja.

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam za vaše čudovite komentarje.
Thank you for all your wonderful comments.