nedelja, 15. marec 2015

Izziv #129: Povej z verzom

V tokratnji objavi prijavljam čestitko za 129 izziv craft-alnice. Verz sem oblikovala v Wordu ga natisnila na paus papir ter embosirala z belim embossing prahom. Za prelivajoče ozadje sem uporabila Lyra vododtopne barvice v pastelnih odtenkih.


Dodala sem še dva peresa in odšipnila en vogal čestitke. Nekoliko sem bila v dvomih ali uporabiti eno ali dve peresi na koncu sem se odločila za slednje.


Kot že rečeno prijavljam jo na:
- #129 Izziv Craft-alnice : Povej z verzom

5 komentarjev:

  1. Lepa voščilnica je nastala v nežnih barvah. Všeč mi je ideja z embosiranim napisom :-)) Lepo si zapisala.
    Hvala, ker se igraš z nama v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je čudovita, tako lepo, mehko akvarelno ozadje, čez pa paus papir z belim embosiranim napisom je nekaj, kar tako lepo paše skupaj, hvala, ker deliš v Craftalnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita in tako nežna voščilnica. Lepe barve, napis in peresa vse skupaj si krasno strnila v celoto.
    Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lepo ozadje! Prava paša za oči...

    OdgovoriIzbriši

Hvala vam za vaše čudovite komentarje.
Thank you for all your wonderful comments.